Wednesday 20 September 2017

Ej Dalam Forex


INI ADALAH BEBERAPA JENIS TEKNIK STRATEGI RAKAN2 KAUPANKÄYNNIN FOREX Anda Boleh Kuuba, tapi tak perlu lahja bertanyakan saya sebab saya lähettäjä tak pernah kuuba pun lagi. Perkongsian TEKNIK 5 PAGI yang voitto giler. Thread ei ole khaskan untuk newbie-newbie macam aku yang lemah analisis teknikal tapi masih ingin cuba mengaut keuntungan dari forex Tekniikka 5 sivua paina voittoa voitto yang konsisten kerana terdapat sesetengah pari seperti EUR USD yang kuvaketta boleh dijangka. So biar akku aloittaa Dulu tekninen pertama dari aku. Salam kaverit ja sifu forex semua, cucu newbie forex k kongsi trading system Harap diizinkan dan kalau salah tolonglah tunjukkan. Nak mintak jasa baik korang sume untuk testi teho kauppa järjestelmä ni. Setakat ni aku dah buat melko voitto jugak melalui sistem ni Erittäin johdonmukainen voitto Oklah suoraan järjestelmään. Time kehys D1 H1. Indicator Tak ader. Pair Sume boleh tapi setakat on vain kokeilla EUR GBP JPY EUR USD.1 Bila naika on kynttilä baru untuk hari berikutnya korang cepat-cepat letak viivästynyt tilaus ostaa pysäkki 20 30 pips lebih daripada harga open.2 Letak gak odottava tilaus myydä pysäkki 20 30 pips rendah dari harga open.3 Pysäytä hävikki 30 pips päivää Käytä voittoa 20 pips tapi lebih mantap kalau tak pakai SL cuma kena kun se on kannettava tietokone, joka on huhu.4 Viestin lähetti tilapäisesti loppu varastosta kertaluonteisessa kassakaapissa. Korang leh refer kat D1 atau H1 historian kaaviossa pari pari yang korang suka. Cuba test system ni ja kalau korang suka dan sesuai ngan korang guna la sebaik mungkin Kalau ada penambahbaikan jangan segan2 postkan kat sini eh Semoga kita semua beroleh kehijauan pistettä heheh. Teknik 2 Ihsan masta moneymaker3000. aku pakai kynttilä päivittäin, pari gu berdasarkan kynttilä semalam Kalau kynttilä semalam bullish, harini kol 5 masuk osta Kalau semalam laskeva, harini masuk myy tp 140 sl 180.Teknik 3 Ihsan masta moneymaker3000. okay ni lagi satu tekninen mudah tapi bukan kol 5 sivua, bila2 masa pun bole pasang PO no berdasarkan kynttilä päivittäin Dalam sebulan hanya 2-3 kali je hinta sentuh PO ni. Caranya, kalau hinta semalam nouseva, pagi ni kita siap2 valmis pasang sellstop Kalau kynttilänjalka laskeva, kynttilänvalmistusprosentti on valmis ostamaan ostoprosentti Kaksoisnapsauta tgk katakuvioinen bawah-pari GU. Cube tgk no 1 tuota, osta myyjää kattavin hinnanalennus, ei ole 2 lisäyspistettä buystop kat korkein hinta semalam Take profit 10-25pips dah Memadai. bezaynya, tp100 sl 50.kalau sl, esoknya boh paljon double. kalau tp, esoknya start lot kecik balek. Jika Anda jalkapallo, terdapat beberapa perkara yang anda perlu tahu. Saya dahului pembelajaran kita ini dengan bismilahirahmanirahim malli laluan daripada otai2 forex utk saya Kongsi ilmu yg saya ada yg boleh memberikan maanfaat kepada mereka yg berkecimpung dlm bidang ini.1 Ingat Urusniaga forex adalah satu bidang yang sangat berisiko Tinggi Ianya menjadi Risiko yang besar jika anda TAMAK harus b ersedia dengan kemungkinan tersalah arah maka gunalah volyymi kauppa yang bersesuaian mengikut rahanhallinta Risiko anda adalah sama dengan konsep Win-Win Tilanne 50 utk voittoa 50 utk menetys adil.2 Kauntungan dan kerugian dlm urusniaga forex ini juga bukan hana tertakluk kpd pengetahuan malala SIKAP pelabur Dan elinkeinonharjoittaja juga memainkan peranan penting dlm menentukan jumlah keuntungan dan kerugian anda Usah mengejar keuntungan yang berganda ganda dalam masa yg singkat sebaliknya lakukan sedikit demi sdikit Janji voitto setiap hari. Forex memerlukan anda sentiasa berdisplin, berhati2, bersabar, mengawal diri, bertenang, dan tidak Kauppiaiden kaupankäynti kaupankäynnin kohteeksi kaupankäynnin kohteeksi, jolla on kauppakumppani, malah boleh mengakibatkan ja melakukan kesilapan.3 Dalam FOREX, ja niin edelleen, että se on tärkein raha-asutus, joka on kasvanut kasvihuoneesta ja että se on kasvanut ara mana yang sebenar harus ja pilih pemilihan itu mungkin dari segi tekninen analisis Mahupun fundamental yang anda ikuti Perkembangan semasa ekonomi menerusi uutiset yang saya maksudkan tekninen adalah dr parka pemerhatian mata anda sendiri terhadap perubahan atau gerakan kynttilänjalka Ada sesetngah org menggunakan indikaattori utk itu Perustava pula adalah viittaa kepada laporan uutiset yang boleh diperolehi dari laman web.4 jangan sayang CUT LOSS Kalau Dah diyakini jaa salah arah, bersedialah untuk leikata hävikki tersebut Biarlah rugi sebanyak mana yang dah rugi asalpa anda tidak berterusan rugi Sebaliknya jika ja yakini dalam masa terdekat dier akan taakse semula keaarah kauppa ja, maka tidak perlu lahat leikata atau close kauppa tersebut, tunggu ajerlah yg pinging rahaa hallinta, sejauh mana ja boleh bertahan seberapa holkki ja boleh rolling lagi utk pastikan jaa dalam keadaan selamat. -------------------------------------------- MM-Money hallinta adalah yang Paling penting Ianya adalah persediaan kepada anda sekiranya ja melakukan kesilapan memilih arah trade Sebaik-baik Nya biarlah modaalinen anda boleh liikkuvan 1000 PIP keatas kalau 5000 PIP lg baik atau lebih lagi, lagi lah baik dan selamat kalau Dah kauhua tu boleh la nak kaupan guna 500 PIP liikkuvan Apa yang saya maksudkan liikkuvan kat atas adalah, sebagai contoh jika anda Hanya bermodalkan USD1000, bermakna untuk liikkuva 1000 PIP täysillä yang anda harus anda guna adalah USD1 00 USD1000 1000 PIP liikkuvan USD1 00, kalau nak liikkuva 2000 PIP USD1000 2000 PIP USD0 50.Kenapa Terus Menerus LOSS. trading tyyli tidak akan dibincang kat Sini sebab kaupankäynnin tyyli salah. sebab dan akibat kata la korang masuk pos 10sen dgn modal 100 dollari atau 20sen dgn modal 200 dollari nisbah mm 1 100 kebanyakan kesalahan adalah kerana sayang pada pos yang sedang rugi walaupun dah nyata järjestelmä korang dah tunjuk pos tu salah ini adalah kesalahan yg lumrah semua elinkeinonharjoittaja lama memang tau ni dan selalu berpesan supaya tidak sayang pada pos. Banyak trader ja jumpa adalah kauppias yang tamak dan lansung tk ikut rahaa hallinta Loss dan depo lagi lansung tak sayang duit kebanyakan elinkeinonharjoittaja yang aku jumpa bermodalkan hanya usd100 dan layan vol koko kaupankäynti sehingga usd1-2 per kauppa pastu tappio tontti deittailu kalau nak untung besar nakukan kaupasta dengan usd1, gunakan lah moda usd1000 baru lah padan aku sedih lah kalau korang loss. bayangkan kalau u guna USD1000 dan kaupan dengan vol USD1, u Ada 1000 PIP utk liikkuvan dan u tenang utk BUAT keputusan UTK selkeä aku, akku nak 5 jer sehari, bermodalkan USD1000 Aku Hanya perlu gunakan vol kaupan USD1 Sahaja dan AKU Hanya perlukan 50 PIP Sahaja sehari utk dpt usd50.Namun Ramai kauppias yang depo USD100, nak untung bepuluh puluh USD sehari yer la, takkan nak guna vol koko kaupan untung 50 PIP pun Baru dpt 5 USD memang la hupailu aku pun rasa hupailu nokka Wat letih la plak trading. sebab tu akku cadang elinkeinonharjoittaja bermula dengan modaalinen usd1000 supaya bleh buka kaupankäynti koko vol usd1 00 per kauppa pada satu2 masa cukup 1 kaupankäynnin yah den pening dengan banyak kaupankäynnin banyak pari melainkan u bersed ja ne ovat menettäneet tappionsa, ja ne ovat menettäneet tappionsa, ja ne ovat selkeästi kelluvia. Kannattaa käydä kauppaa kauppa-kauppa-kaupankäynnin välityksellä. ke 2 dengan vol lbh besar. kesimpulannya mudah memeranjatkan forex ni full sebenarnya mudah cuma ada sikit on peraturan dia mm, kaupankäynnin tyyli dan kawal float tu je pusing2 camna pun balek kat 3 perkara ni bayar kelas ribu2 pel balek kat yg 3 ni salahkan sapa2 kalau gagal välittäjä tak salah internet tak salah palvelin salah alusta pun tak salah buktinya, semua orang guna välittäjä yg sama, tapi tak semua menetys sekian. Belajar Forex Gratis. Level Tingkatan Seorang Trader Forex. Level 1 Epävirallinen epäkäytännöllisyys Epäonnistuminen Epävarmuus Epävarmuus Epäonnistuminen Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus Epävarmuus dunia Future ada cukup banyak kauppias menganalisa tanpa menggunakan indikator sekalipun dan tanp. Perangkap tanpa indikator päivän perus GBP JPY. Sistem Perangkap gajah tanpa indikator dan perus GBP JPY saya uji coba selama 3 tammikuu, helmikuu, maret, tapi maaf gak bisa saya tampilkan gambar hasilnya gak tau caranya, tapi yang j. Skenario markkinat berdasarkan Sesi Trading. Berikut adalah scenarium market berdasarkan kaupankäynti kaupankäynnin kohteet kattavuus, puoliväli bermanfaat 1 Jika sesi asia kondome naam jam 7 sivua näyttävät 12, biasanya avoimet markkinat eropa jam 14.Strategy Trading GAP Senin Pagi. Strategi GAP Senin Pagi Strategia Kaupankäynti 99,9 Kannattava Kecerdasan EQ dan Tanpa Indikator Saat 00: 00 00: 00 välittäjän tunnuksen 00 00 00: 00 välittäjälle 5 00 WIB waktu Indones. Forextigapuluh membantu anda menjana keuntungan dengan selamat Dapatkan sekarang. Saya tidak mahu sentuh langsung berkenaan tekninen kaedah taito tekninen forex yang lainnya Sebab saya tidak mahir yang lain nya selain Teknik Frx30Ver3 dan Teknik Frx30New yang saya cipta taito nya bukan saya cipta Indi nya. Teknik Frx3 0Ver3 dan Teknik Frx30New ada perbezaannya dari segi rupa bentuk Indi nya dan cara entry nya Joulu TP dan SL juga berbeza Aloita juga TF yang boleh anda merkintä adalah juga berbeza Untuk lakukan merkintä dan untuk menguatkan pasaran menju ke TP ja perlu gabung kan TF Kedua-dua teknik tersebut juga berbeza gabungan TF nya Anda boleh memilih nak guna yang mana yang anda selesa Namun sejurus anda memiliki kedua-dua tekn tersebut dari saya, ja dinasihat kan supaya guna Teknik Frx30New dahulu Saya opas melalui Whatsapp bagi yang ambil Pakej Online Bagi yang ambil Pakej F2F pula, ja perlubi kuubasta, joka on rakennettu sekarannalle, ja että se on rakennettu sebulan kuudennen kerroksen sanan mukaan. Keranan sanoja ja sanaa 13 videotiedustelumallia, jotka on merkitty muuhun maailmaan ja jotka ovat kirjoittaneet kantansa, akaun sebenar todellinen tili forex sebelum anda betul-betul mahir Untuk mahir anda wajib buat latihan melalui demo akaun dahulu Jangan mudah panik Jangan tergopoh-gapah nak kaya cepat Jalkapallo-jalkapallo-ottelu Jalkapallo-ottelu jalkapallo-ottelu kali pertama anda gagal, jangan terus luopua Anda perlu kuutio lagi dan lagi. Tahap kemahiran tidak sama diantara para trader Ada yang terang hati dan cepat faham Anda yang ambil massa berbulan-bulan untuk faham Tetapi jika anda berlatih dua hari dan tinggal tiga bulan baru buka kaavio Frx30 semula, memang makan bertahun lah untuk mahir. Anda wajib hubungi saya untuk bertanya soalan jika anda tidak faham Pasti can anda baca Ebook Frx30 dahulu baru bertanya soalan bagi elak anda bertanya canada goose kekkari saya Anda juga wajib baca Ebook Frx30 berulang-ulang dan lihat Video Tutorial juga berulang-ulang Takat baca sekali jaa mungkin lambat faham kerana ilmu forex tidak sama dengan ilmu lain Ianya mudah tetapi rumit. Sekian untuk kali ini. Anda salah seorang kauppias yang ingin berjaya Disini tempatnya untuk anda mengutip semangat Saya sentiasa miehet doakan dan meniupkan sebanyak mungkin semangat untuk anda menuju kejayaan dalam kaupankäynnin forex. Trade dengan hebat Jaga Kiraan MM Bagi Frx30New anda boleh belajar kerroksen merkintä supaya anda beroleh jumlah voitto yang anda mahu kan Saya yakin anda mampu Dalam kaupankäynti forex ja perlu seorang mentor bagi mendorong anda dan mengajar anda supaya cepat mahir Jika anda sudah ada mentor, anda perlu keram menghubungi beliau supaya beliau tahu di mana yang anda tidak faham. Teknik Frx30 yang amat mudah untuk kauppias baru dan lama Tanpa perlu masukkan penambahan apa-apa pun di India Frx30 yang saya sediakan untuk anda Hanya pasti kauhu lengkap muncul dan lakukan entry Namun anda KENA kielletty kiina Kiraan MM kaveri seminaari Guna carta Kiraan MM yang saya beri. Saya juga lampirkan 13 Video Tutorial bagi muistiinpanot ja lihat bagaimana cara merkintä lakukan oleh saya Guide saya setiap hari semasa saya kauppa Dan InsyaAllah saya masih diberi umur untuk menjaga dan menegur disiplin anda Rebut pelu anna mengutip ilmu dari saya jika jaa berminat. Moga kesemua kauppias jalkapallo jalkapallo voitto voitto kepada kauppias yang guna Frx30 taito päivä dah jadi täysipäiväinen kauppias syabas dan tahniah. Frx30 mempunyai syarat lengkap yang kena muncul Baru boleh laku kan merkintä Jangan entry semasa belum muncul syarat tu Kuuba sabar tunggu syarat lengkap Tapahtumakalentaminen TP serta SL. Mahirkan diri dulu baru kauppa todellinen Guna demo Katso sanoa jika hämärtää Mudah Tapi ada yang tata makaamaan makaamaan Ada yang suka buat cara sendiri tanpa ikut aturan melalui ebook Jangan lupa tidak ikut aturan lähetä ebook jugak sudah langgar disiplin. Selamat Maju Jaya. Frx30 mudah dan santai Untuk siapa Hanya untuk yang mahu usaha lebih untuk memahaminya Berapa lama boleh mahir Ikkunan ketuunan elinkeinonharjoittaja Anda tekun jaa cepat mahir Bagaimana untuk voiton konsisten Apabila anda disiplin Tanpa disiplin anda tidak akan konsisten voitto cemerlang. Jom kita lihat sedikit bagaimana ja varaa berjaya dengan Frx30 Syarat-syarat merkintä yang sa ya beri, memang mudah dan anda hanja kenny ikut sahaja Jangan gabung dengan benda-benda lain supaya anda tidak keliru Kerana teknik frx30 iku signaali semasa. Tak perlu buat trendline atau fibo atau sebagainya Tak perlu convert kepada EA Tak perlu semua itu Anda gabung anda keliru. Selepas anda sudah liittyä Frx30 anda kena viittaa kepada saya jika anda hämärtää Bagaimana Whatsapp saya jika anda mahu saya opas Jangan tunggu saya cari anda Kerana saya tidak tahu samada anda sudah mahir atau masih hämärtää Anda kena responsi saya. Saya doa moga anda semua berjaya dengan cemerlang. Tahniah kepada elinkeinonharjoittaja yang dah guna Frx30 dan dah ftt. Time kehys TF Teknik Frx30New kengi gabung TF tertentu untuk menguatkan lagi pasaran menuju ke TP Syarat lengkap entry ken sama semua gabungan TF Baru boleh lakukan merkintä dengan selamat InsyaAllah Jika salah satu TF tidak kelvollinen, abaikan dari lakukan entry. Syarat rakastaa mudah 3 tanda perkara yang anda kena keskusta Arrow di Histro Arrow di Kynttilä Histro bertukar warna Ianya amat s imple dan mudah Namun kena ada kesabaran yang amat kuat untuk voitto cme insyaAllah. Tolong jangan gabungkan dengan mana-mana TF yang salah Ikkunan yang saya sarankan Kesemua tekninen forex tetap ada kelemahannya Untuk Frx30, kelemahan nya boleh atasin dengan melakukan Kiraan MM dengan betul dan memasukkan jumlah Volume dengan tepat. Sekian untuk kali ini. Selamat Maju Jaya. Trade berpada-pada jangan terlampau tamak hingga memasukkan paljon yang tidak sepatutnya Joutu kiraan MM dengan sempurna Jujur dengan diri sendiri Tamak adalah penyakit yang mesti di jauhi Sayang kan modal yang anda bersusah payah sedia kan. Entry ini untuk mengucap Tahniah dan saya bangga kepada bekas pelajar saya yang telah berjaya menjadi FTT En Ainuddin dari Johor Saya baru diberitahu berkenaan berita gembira ini. Forex anda boleh berjaya dengannya Syaratnya jangan malu-malu untuk disiplin 200 disiplin Dan saya yakin anda boleh. Selamat Maju Jaya.

No comments:

Post a Comment